Concert concours programma SBO

Datum 12okt.2014
Maximaal aantal deelnemers 300
Op zondag 12 oktober geeft het Symfonisch Blaasorkest van Harmonie Drunen een optreden i.s.m. Harmonie Sub Matris Tutela uit Oostrum. Voor beide orkesten staat het najaar van 2014 in het teken van de concertwedstrijden, die plaatsvinden op 29 en 30 november in De Schalm in Veldhoven. Het concert biedt u als bezoeker dan ook de mogelijkheid om te komen luisteren naar een tweetal orkesten van zeer hoog niveau. Het programma is zeer divers en verrassend.

Het SBO, o.l.v. Geert Mooren, komt uit in de 1e divisie en zal de stukken spelen die ook tijdens het concours worden gespeeld: Rise of the Phoenix (Teo Aparicio Barberan), Fantasy for Marimba (Hayate Hirose) met solist Reggy van Bakel en Libertadores (Oscar Navarro). In het slot van dit stuk is een belangrijke en verrassende rol weggelegd voor de slagwerkers.

Harmonie Sub Matris Tutela, o.l.v. Henk Houben komt uit in de 2e divisie en speelt de stukken: Fanfare and Flourishes (James Curnow), De Vox Stellarum Symofonie (Kah Chun Wong) en Of Sailors and Whales (W. Francis McBeth).

Locatie: Theaterzaal, De Voorste Venne
Aanvang: 20.00 uur

Kaarten kosten € 5,- p.p. en zijn verkrijgbaar via onderstaand formulier. Na het plaatsen van de bestelling ontvangt u een e-mail. Deze e-mail is uw entreebewijs en dient u uitgeprint mee te nemen.

Voor vragen: info@harmonie-drunen.nl

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk t/m 10-10-2014.
  • Lid, Extern
    • € 5,-