Crossoverconcert. Het SBO gaat de uitdaging aan!

Datum 17apr.2016
Tijdstip 15:00 uur
Locatie Theaterzaal De Voorste Venne
Adres Afrikalaan 1 Drunen
Crossoverconcert. Het SBO gaat de uitdaging aan!
Het SBO gaat de uitdaging aan op 17 april! Naast het SBO zullen Marieke van Middelkoop, Sil van de Hout en een jazzcombo optreden. U wordt getrakteerd op uiteenlopende muziekstijlen: klassiek, Spaans, filmmuziek, kleinkunst, Jazz. Een heerlijk ongedwongen zondagmiddag.

Aanvang 15.00 uur Theaterzaal De Voorste Venne
Entree: €7.50. Kinderen t/m 12 jaar gratis. Per sponsor HD 2 gratis kaarten.
Drie concerten voor de prijs van 1!
Symfonisch Blaasorkest Drunen
Het SBO Drunen opent de middag het concert in de theaterzaal van De Voorste Venne. Na de zeer intensieve concertreeks ‘Memories & Dreams’ heeft het SBO dit voorjaar een selectie van zeer bekende moderne en klassieke werken op de lessenaar staan.  Deze zondagmiddag brengt het SBO onder meer de prachtige Spaanse suite ‘La Leyenda del beso’ en de originele compositie uit de film ‘How to train your dragon’. Dit mag u niet missen…

Marieke en Sil
Marieke van Middelkoop en Sil van den Hout staan al jaren samen op het podium als muzikaal duo. Ze brengen voornamelijk kleinkunstwerk en mooie Nederlandse en Engelstalige luisterliedjes. Marieke is naast zangeres, ook actief als muzikaal regisseur, dagvoorzitter en presentator. Ook deed ze mee aan tv-programma Una Voce Particolare. Sil volgt momenteel  de studies Docent Muziek en Koordirectie aan het Tilburgse Conservatorium. Daarnaast is hij zanger, pianist en saxofonist. Samen treden ze regelmatig op als solist bij concerten van harmonie-orkesten in Brabant, zoals enkele maanden geleden bij Memories & Dreams.  Vanmiddag brengen ze voor u een mix van de zelf geschreven  nummers van Marieke en bekend Nederlandstalig kleinkunstrepertoire.

Chelsea Foreman Jazz trio
Chelsea Foreman is afgestudeerd aan de Fontys Hogeschool voor de Kunsten, richting jazz zang en zal dit jaar afstuderen aan de Master of Music in Tilburg.  Ze is een bijzondere zangeres met een eigen sound en weet mensen te raken met haar warme stem. Ze is zangeres van meerdere formaties, waaronder de 10-koppige band N.E.I-L die onder andere in 2015 op tour zijn gegaan door China en het singer-songwriter duo 'C&B', waarmee ze in 2014 de finale van de Grote Prijs van Nederland behaalde. Vandaag zal ze het podium in de evenementenhal betreden met niemand minder dan Bart van de Sande op gitaar en Neil van der Drift op drums. Tijdens het optreden is de bar geopend!

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk t/m 17-04-2016.
  • Lid, Extern
    • € 7,50