De Lente Spelen - Kinderconcert

De Lente Spelen - Kinderconcert
1e voorstelling 10:45-11:45 uur
2e voorstelling 12:45-13:45 uur
De zaal gaat een half uur voor aanvang van het concert open.
Entree: € 5,- per persoon. Kinderen t/m 12 jaar: gratis toegang.

De Lente Spelen in Musicale
De voorstelling speelt zich af in het land Musicale. Daar vinden de Lente Spelen plaats: de muziekwedstrijd van het land! De bewoners van Musicale – de Musicalettes - verheugen zich er enorm op. Vorig jaar slaagden de Musicalettes er met de hulp van de kinderen in om de vloek van Dissonandus te verbreken. Alles staat er nu mooi bij en het land is niet meer grijs en grauw. Toch is het spannend. Hoe gaan de komende Lente Spelen verlopen in Musicale? Komt Dissonandus nog terug om wraak te nemen?
Kom allemaal kijken en luisteren en beleef het muzikale verhaal:
De Lente Spelen.

Harmonie Drunen verzorgde al eerder kinderconcerten bekijk de foto's op Drunen4you.
Muzikaal verhaal
Het Symfonisch Blaas Orkest (SBO) speelt deze kindervoorstelling met bekende en ontroerende muziek uit o.a. Indiana Jones en Pirates of the Caribbeans. Tijdens dit bijzondere concert word je meegevoerd in het land Musicale. Leraren van de Drunense basisscholen zijn de verhaalvertellers. Kinderen uit de groepen 3, 4, 5 en 6 leren een speciaal lied dat onderdeel is van deze voorstelling. Dit lied wordt in de weken voorafgaand aan het concert op school ingestudeerd. Ook leer je verschillende muziekinstrumenten van dichtbij kennen. Na de voorstelling kunnen de kinderen zelf muziekinstrumenten uitproberen.

Toegang voor kinderen t/m 12 jaar gratis
Kaarten zijn € 5,- per persoon, kinderen tot en met 12 jaar hebben gratis toegang. Het verhaal is geschreven voor kinderen uit de groepen 3, 4, 5 en 6, maar iedereen is welkom om de voorstelling bij te wonen.
Tip: neem voor kinderen een zitkussentje mee.
  • M.m.v. de basisscholen in Drunen
  • Symfonisch Blaas Orkest (SBO) van Harmonie Drunen o.l.v. Geert Mooren
  • Vertellers: Chantal van Erp, Nicole Walravens, Mart Eekels en Koen van Bokhoven speelt Dissonandus
  • Regie en verhaal: Suzanne Brok
  • Tekenwedstijd: maak de meest mooie muzikale tekening (kijk voor meer informatie op de achterkant van de flyer van het concert)
  • Het concert maakt onderdeel uit van ‘Het Pieck Festival’ weekend

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk t/m 06-04-2019.
  • Lid, Extern
    • € 5,-