Diploma-uitreiking AMV en optreden Windkracht 8

Datum 29nov.2013
Locatie Brugzaal
Op vrijdag 29 november geeft het jeugdorkest Windkracht 8 van Harmonie Drunen samen met de AMV-leerlingen een concert. Tijdens dit concert ontvangen de AMV-leerlingen hun AMV-diploma. Deze kinderen zijn in februari 2013 begonnen aan de AMV-opleiding. De leerlingen die hun diploma ontvangen zijn: Pam van der Heijden, Marijn Kouwenberg, Roos Moorees, Mike Obbens, Isabel Paardenkooper en Famke Schuurmans.

De opzet van de avond is een gezellige muzikale avond waarbij afwisselend Windkracht 8 en de AMV-groep muziek ten gehore brengen. De avond wordt afgesloten met een gezamenlijk optreden van Windkracht 8 en de AMV-leerlingen. Zij zullen het muziekstuk House Party ten gehore brengen.
Na afloop van de avond wordt een fotopresentatie gegeven van het Jeugd Muziekweekend. De jeugdleden van Harmonie Drunen hebben hieraan van 17 t/m 19 oktober deelgenomen, samen met andere (jeugd)orkesten uit de regio.

Kom tijdens deze gezellige avond luisteren naar het jeugdorkest Windkracht 8 en maak kennis met alle leuke activiteiten die zij organiseren naast het samen muziek maken! Na afloop kunnen kinderen zich inschrijven voor de nieuwe AMV-cursus die in januari 2014 van start gaat.

Klik hier voor meer informate over de AMV-cursus.

Aanvang: 19.30 uur
Locatie: De Brugzaal , Anton Pieckplein 71, Drunen