Kick-off Memories & Dreams

Datum 13mei.2012
Kick-off Memories & Dreams
Op 13 mei a.s. gaat de kaartverkoop van Memories&Dreams van start met een openlucht concert op de Vismarkt in Heusden. Tijdens dit concert zal het Symfonisch Blaasorkest een klein gedeelte van het programma ten gehore brengen. Toeschouwers krijgen alvast een voorproefje van het spektakel vol muziek, dans, zang, licht en meer…  Middels flyers, bloemen en ballonnen worden zij verwezen naar de website waar de kaarten aangeschaft kunnen worden.

Neem zo veel mogelijk vrienden, familie en kennissen mee naar Heusden en kom genieten van een mooi concert op een prachtige locatie! Aanvang 15.00 uur en de entree is natuurlijk gratis.

Kaarten kunnen vanaf 13 mei aangeschaft worden via de website: www.memoriesanddreams.nl