Maestro Concert Heusden 2019

Locatie De Voorste Venne
Adres Anton Pieckplein, 5152 LZ Drunen
Maximaal aantal deelnemers 339

Zes bekende Heusdenaren gaan strijden om de titel Maestro Heusden 2019. Zij gaan de uitdaging aan om zich in een aantal weken te ontwikkelen tot dirigent van het Symfonisch Blaas Orkest (SBO) van Harmonie Drunen. De avond wordt gepresenteerd door Stefan Korthout. Kaarten € 7,50 per persoon via www.harmonie-drunen.nl. Het belooft een mooie, vermakelijke en muzikale avond te worden. Een event dat je niet wilt missen.

De Heusdense maestro’s
De zes Heusdense maestro’s die de uitdaging aangaan zijn: Willemijn van Hees (burgemeester Gemeente Heusden), Ans Merkx (ereburger Dwergonië en gemeenteraadslid Gemeente Heusden), Marieke van Delft (horeca-ondernemer in Drunen), Koen van Bokhoven (leerkracht basisschool De Duinsprong), Maarten van Drunen (Van Drunen Schoenfabriek) en Erik Tausch (bestuurslid De Voorste Venne). Lees meer over de maestro's.

De voorbereiding
De Heusdense maestro’s worden vooraf gecoacht door Geert Mooren, dirigent van het SBO van Harmonie Drunen. Ook gaan de maestro’s alvast repeteren met het orkest. Tijdens het concert gaan alle deelnemers twee muziekstukken dirigeren, waarop ze door een vakkundige jury worden beoordeeld.

(foto: Drunen4You)

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk t/m 18-05-2019.
Bijdrage:
  • Lid, Extern