Pleinconcert

Datum 2jul.2014
Locatie Raadhuisplein Drunen
Pleinconcert
Op woensdag 2 juli sluit Harmonie Drunen het seizoen traditioneel af met een pleinconcert op het Raadhuisplein in Drunen. Dit jaar is er hard gewerkt om een nog aantrekkelijker programma neer te zetten, waar veel ondernemers uit Drunen aan meewerken!

Alle orkesten van Harmonie Drunen geven deze avond een optreden: Samenspelgroep, Windkracht 8 (leerlingenorkest), Moyenne (middenorkest), Symfonisch Blaasorkest (groot orkest) en de Malletband Impression (slagwerkorkest). Daarnaast spelen de orkesten een aantal stukken gezamenlijk. Zo wordt het optreden van Windkracht 8 afgesloten met een gezamenlijk optreden met de Samenspel groep. Ook spelen Windkracht 8, Moyenne en het SBO samen Hannah Montana en het bekende dancenummer Gangnam Style. Stormbreak wordt gezamenlijk gespeeld door het SBO en de Malletband Impression.

Naast een avond vol afwisselende muziek, wordt er een loterij georganiseerd. Hieraan kunt u tijdens de avond deelnemen door het kopen van loten en zo maakt u kans op fantastische prijzen die worden aangeboden door vele ondernemers uit Drunen. Kortom een gezellige, muzikale avond die u niet wilt missen! Aanvang 19.00 uur. Meer informatie over Harmonie Drunen? Houd uw brievenbus de komende week in de gaten!

Harmonie Drunen
Donauring 118