Uitwisselingsconcert SBO met Muziekvereniging Sint Gregorius uit Haaren

Datum 24mrt.2013
Locatie Oirschot
Ter voorbereiding op het Lenteconcert van Verrassende Ontmoetingen op zondag 14 april in Theaters Tilburg, geeft SBO een concert i.s.m. Muziekvereniging Sint Gregorius uit Haaren. Beide orkesten komen uit in de eerste divisie van de Brabantse Bond voor Muziekverenigingen.

Het programma voor het SBO zal bestaan uit de drie stukken die zij ook ten gehore brengen tijdens Verrassende Ontmoetingen: Nahr-Al-Alwaan, waarbij het orkest wordt uitgebreid met een aantal Oosterse instrumenten en het stuk Belkis, Regina die Saba. Bij dit laatste stuk heeft Harmonie Drunen de samenwerking met een dansgroep van de Aleph opgezocht. Tot slot speelt SBO met het stuk Two Part Invention. Dit is een solostuk voor twee euphoniums, die uitgevoerd wordt door Joop Marsman en Sander Kuster.

Aanvang: 15.00 uur
Entree: € 5,- p.p.
Locatie: De Enck, De Loop 67 in Oirschot

Kaarten kunnen t/m 17 maart besteld worden via sbo@harmonie-drunen.nl. Daarna kunt u kaarten verkrijgen aan de kassa van De Enck.

Klik hier voor het volledige programma.