Walking-dinner

Tijdstip 14:00 uur
Locatie Raadhuisplein in Drunen
Walking-dinner

Met dit vernieuwende concept bieden we een unieke muziek- en dinerbeleving. Het Walking Dinner vindt plaats in het centrum van Drunen in vier restaurants. De drie gangen worden wisselend over deze restaurants verdeeld.

We starten vanaf 14.00 uur met een drankje en een concert van het SBO op het Raadhuisplein, waarna rond 15.45 uur het Walking Dinner start. Afsluitend is er een concert van de Slagwerkgroep. Tijdens het diner in de restaurants wordt de sfeer verhoogd door live muziek van kleine ensembles.

Voor het Walking Dinner betaalt u € 50,= per couvert inclusief vier drankjes.
Naast het diner zijn overige gasten ook welkom voor live muziek en een drankje op het Raadhuisplein. Dit muziekevenement is gratis toegankelijk.

Het Walking Dinner is tevens de kick-off van Memories & Dreams. De kaartverkoop voor dit grootse muziekspektakel in november start op deze dag. Meer informatie: www.memoriesanddreams.nl

14:00 uur Concert Kick-off Memories & Dreams

15:45 uur Walking Dinner, apéritief en luxe 3 gangendiner

19:15 uur Slot-act door Slagwerkgroep

20:30 uur Afsluiting

Kaartverkoop & Adverteren

U kunt hieronder uw kaartjes voor het Walking Dinner bestellen. Uiteraard wordt er rekening gehouden met dieetwensen, deze kunt u aangeven.

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk t/m 31-05-2018.
  • Lid, Extern
    • € 50,-