Hoe koppelt u uw lot aan Harmonie Drunen?

Hoe kunt u via de Vriendenloterij Harmonie Drunen steunen?
Bent u nog geen lid van de Vriendenloterij?
1. Ga naar www.vriendenloterij.nl
2. Klik op de button ‘Speel ook mee’.
3. Op de vraag ‘Voor welk goed doel speel je mee’ kies optie 3: Ik speel mee voor mijn favoriete club of vereniging.
4. Zoek in het geopende scherm ‘Voor welke club speel je mee?’ op Harmonie Drunen en kies ‘Zoeken’.
5.  Harmonie Drunen komt nu automatisch naar voren en kies ‘Speel mee’.
6. Kies het aantal loten waarmee u wilt deelnemen.
7. Vul uw persoonlijke gegevens in.
8. Bevestig.

Speelt u al mee met de Vriendenloterij en heeft u niet eerder een vast doel gekozen?
1. Ga naar www.vriendenloterij.nl
2. Log in op uw persoonlijke pagina.
3. Ga naar ‘Persoonlijke gegevens’.
4. Hier kunt u aangegeven dat u mee wilt spelen voor uw favoriete club of vereniging.
5. Zoek in het geopende scherm ‘Voor welke club speel je mee?’ op Harmonie Drunen en kies ‘Zoeken’.
6.  Harmonie Drunen komt nu automatisch naar voren en kies ‘Speel mee’.

Speelt u al mee met de Vriendenloterij en heeft u eerder een vast goed doel gekozen?
U kunt het doel wijzigen. Helaas kan dat niet via uw persoonlijke pagina op de website. Telefonisch kunt u doel wel wijzigen. Houd hierbij uw persoonlijke gegevens en onze clubnummer 9781 bij de hand. Telefoonnummer Vriendenloterij: 0900-300 1400 (€ 0,20 p/m, 9.00 – 21.00 uur).

Meld u dus vandaag nog aan als lid van de Vriendenloterij en vraag bekenden of zij dit ook willen doen!

Voor meer informatie kunt u een e-mail sturen naar info@harmonie-drunen.nl.