Activiteiten Harmonie Drunen gaan voorlopig niet door

Aansluitend op eerdere besluiten heeft het bestuur van Harmonie Drunen besloten dat alle activiteiten van de vereniging tot en met 20 mei niet doorgaan i.v.m. het coronavirus.

Hiermee geven we gehoor aan de oproep van de overheid, RIVM en KNMO (Koninklijke Nederlandse Muziekorganisatie). Met onmiddellijke ingang worden alle repetities en concerten - onafhankelijk van het aantal deelnemers / bezoekers - geannuleerd.

We realiseren ons dat deze beslissing drastische gevolgen heeft. We vinden dat we een gezamenlijke verantwoordelijkheid hebben om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen.

Eind april beoordelen we situatie opnieuw en komen dan met nieuwe informatie. We hopen dat alle activiteiten na april weer doorgang kunnen vinden. Ondertussen is thuis repeteren gewoon toegestaan en van harte aanbevolen.

Mochten er vragen zijn, neem dan gerust contact op voorzitter Wim Straver via 06-53 15 34 64 of via info@harmonie-drunen.nl.

Geen nieuwsberichten gevonden