Wie wordt Maestro Heusden 2019?

Zes bekende Heusdenaren gaan strijden om de titel Maestro Heusden 2019. Zij gaan de uitdaging aan om zich in een aantal weken te ontwikkelen tot dirigent van het Symfonisch Blaas Orkest (SBO) van Harmonie Drunen. Het Maestro concert vindt plaats op zaterdagavond 18 mei 2019 om 20:15 uur in De Voorste Venne in Drunen. De avond wordt gepresenteerd door Stefan Korthout. Kaarten € 7,50 per persoon. Het belooft een mooie, vermakelijke en muzikale avond te worden. Een event dat je niet wilt missen.

Ga hier naar de kaartverkoop

De Heusdense maestro’s

De zes Heusdense maestro’s die de uitdaging aangaan zijn: Willemijn van Hees (burgemeester Gemeente Heusden), Ans Merkx (ereburger Dwergonië en gemeenteraadslid Gemeente Heusden), Marieke van Delft (horeca-ondernemer in Drunen), Koen van Bokhoven (leerkracht basisschool De Duinsprong), Maarten van Drunen (Van Drunen Schoenfabriek) en Erik Tausch (bestuurslid De Voorste Venne).

De voorbereiding
De Heusdense maestro’s worden vooraf gecoacht door Geert Mooren, dirigent van het SBO van Harmonie Drunen. Ook gaan de maestro’s alvast repeteren met het orkest. Tijdens het concert gaan alle deelnemers twee muziekstukken dirigeren, waarop ze door een vakkundige jury worden beoordeeld.

Ga hier naar de kaartverkoop

(Foto: Drunen4You)