Uitzwaaiconcert Symfonisch Blaasorkest

Locatie d'Oultremont College
Adres Dillenburgstraat 46, 5151 GL Drunen
Maximaal aantal deelnemers 400

Na eerdere concertreizen naar onder andere Italië, China en Estland gaat het Symfonisch Blaasorkest (SBO) van Harmonie Drunen van 23 t/m 30 april op reis naar Spanje. Het land van de paella, lekkere wijnen, mooie kastelen en de vergezichten, maar vooral ook goede muziek.

Met 90 mensen bezoeken zij Valencia en het prachtige binnenland bezoeken. Naast verschillende culturele uitstapjes naar Xativa en Albufera gaat het natuurlijk vooral om de muziek. Er staan vier concerten in het reisschema, één in de prachtige concertzaal van Bunol. Op het programma staan onder andere de Pasodoble van Ateneo Musical, Roamnian overture, Charles Chaplin en In the Mood.

Het SBO geeft een voorproefje van wat er in Spanje te horen is tijdens het uitzwaaiconcert op zaterdag 15 april. Het concert begint om 19.30 uur en vindt plaats in het d'Oultremontcollege, Dillenburgstraat 46, in Drunen. Tickets: € 7,50 inclusief een kopje koffie of thee en zijn hieronder verkrijgbaar en eventueel nog aan de deur.

Graag tot ziens op 15 april!

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk van 27-02-2023 t/m 15-04-2023.
Bijdrage:
  • Lid, Extern