Uitzwaaiconcert

Tijdstip 14:00 uur
Locatie Rabobank in Waalwijk
Uitzwaaiconcert

Viva Italia! Con amore per la musica.

Na eerdere concertreizen naar onder andere Spanje, China en Estland gaat het Symfonisch Blaasorkest (SBO) van Harmonie Drunen van 27 april t/m 4 mei op reis naar Italië. Bella Italia, het land van de pasta, pizza, lekkere wijn, maar vooral ook goede muziek.

Met 111 mensen zullen zij onder andere de prachtige Amalfikust en het zuidelijke Tropea bezoeken. Naast verschillende culturele uitstapjes naar Pompeï en de Eolische eilanden gaat het natuurlijk vooral om de muziek. Tijdens de reis worden 4 concerten gegeven waarvan 1 in een oude abdij. Een hoogtepunt van de reis zal het concert worden samen met L’Orchestra di Fiati del Conservatoria di Musica Fausto Torrefranca di Vibo Valentia. Het SBO zal samen met dit conservatorium orkest een groot orkest vormen en een concert geven in een arena in de haven van Tropea. Dit 140 koppig orkest zal onder leiding staan van eigen dirigent Geert Mooren en de Italiaanse dirigent Antonio del Torre. Op het programma staan onder andere de ouverture uit Nabucco, filmmuziek van Ennio Morricone en muziek van Willem Tell.
Het SBO wil u graag een voorproefje geven van wat er in Italië te horen zal zijn. Daarom geven zij op zondag 22 april een uitzwaaiconcert.
Het concert begint om 14.00 uur en vindt plaats in de Rabobank, Taxandriaweg 8, in Waalwijk. Entreekaartjes kosten €5 en zijn hieronder verkrijgbaar en eventueel nog aan de deur.

Wij zien u graag op zondag 22 april!

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk t/m 21-04-2018.
Bijdrage:
  • Lid, Extern