VET-concert (Slagwerkgroep)

Adres Anton Pieckplein 71 5152 LZ Drunen
Maximaal aantal deelnemers 500
VET-concert (Slagwerkgroep)

"De glimlach van een kind, laat je beseffen dat je leeft." Maar niet voor elk kind is er een reden tot een glimlach. Slagwerkgroep Drunen wil zorgen voor een glimlach bij kinderen en zet het VET-Concert daarom dit jaar in het teken van Make-A-Wish en de jeugdopleiding van Harmonie Drunen.

Op zaterdag 30 maart 2024 organiseren zij voor de tweede keer het VET-Concert: een vette show met vette muziek en een vette hap en hopelijk een mooie opbrengst voor Make-a-Wish.
Aanvang concert: 20:00 uur. Deuren open vanaf 19.30 uur.

Slagwerkgroep Drunen

Slagwerkgroep Drunen (van Harmonie Drunen) organiseerde in 2022 voor de eerste keer een VET-concert. Dat was de aftrap voor een nieuwe traditie: een mooie muzikale avond organiseren voor een goed doel. De Slagwerkgroep doet waar ze goed in zijn: organiseren en muziek maken, maar willen hun maatschappelijke betrokkenheid niet vergeten. Daarom dit jaar een avond waarbij ze zoveel mogelijk geld op gaan halen voor de stichting Make-a-Wish.

In cultureel centrum De Voorste Venne wordt op zaterdag 30 maart 2024 een avondvullend programma verzorgd, waarbij de opbrengsten voor het het goede doel zijn.

Make-a-wish

Make-a-Wish is een stichting die wensen van zieke (soms ernstig zieke) kinderen vervult. De kinderen worden meegenomen op een wish journey die zich niet enkel tot de wens beperkt. Het traject vooraf en nadien is net zo belangrijk. Het geeft de kinderen kracht en afleiding in moeilijke tijden.

Programma

Tijdens het VET-Concert brengt de Slagwerkgroep een gevarieerd programma met bekende nummers en verrassende acts. Een beleving die je mee moet maken. In 2022 was het concert ruim voor aanvang al uitverkocht.

Dit jaar wordt het programma uitgebreid. Aansluitend aan het optreden van de Slagwerkgroep treedt SUND op. Zo is er een compleet avondvullend programma samengesteld. De coverband SUND neemt de muziek niet altijd serieus, maar zorgt voor energie en wendingen in de zaal en op het podium. Muziek verbindt en verbroedert, op het podium en om het podium. Zo zetten SUND en Slagwerkgroep zich samen in voor Make-a-Wish.

Koop hier je tickets voor het VET-concert op 30 maart 2024: voor het goede doel, goede muziek en een fantastische avond: hoe VET is dat?!

LET OP: Het is een sta-concert

Toegangsticket met vette hap: € 14,95
Toegangsticket zonder vette hap: € 9,95

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk van 09-12-2023 t/m 30-03-2024.
Bijdrage:
  • Lid, Extern